Ven a APRENDER con CABALLOS

LUGAR: Alex Miller Center (Centro de EQUITACIÓN)

EL BURGO DE EBRO Zaragoza, Spain

HORA: 16:00 a 17:00

Surya asociación amigos y familias adoptantes de India y Nepal en colaboración con Alex Miller Center centro ecuestre presenta un programa, único en la comarca, de ACTIVIDADES asistidas por CABALLOS a través de la cual se pretende:

- Acercarnos a los misterios del mundo del caballo

- Fomentar la autoestima y el aprendizaje

- Educar en el autocontrol y gestión de las emociones.

PROGRAMA: Semetral 28 de octubre 2012 a Febrero de 2013

ACTIVIDAD mensual:   1 domingo de cada mes.

Edad de los participantes: de 5 años a 16 años

Los grupos se formarán de acuerdo con la valoración de la terapeúta, Carlota Franco Laguna y según cuestionario inicial que se pasará en el momento de formalizar la inscripción.

Precio mes/pago trimestral:

Socios de Surya:     25 € por participante

No socios:               30 € por participante

Asociados que pertenezcan a alguna entidad integrada en el C.O.R.A.

se les   aplicará un 10 % dto. sobre el precio de no socio

Formulario de inscripción en:             info@asociacionsurya.com

Plazas limitadas por el tipo de actividad. Mínimo de grupo 4 máximo 24

* La cuota de federación se pagará directamente en el centro Ecuestre al comienzo de la clase.

REALIZA Y PROGRAMA

Carlota Franco Laguna

Terapeuta Ecuestre

COLABORA
PROMUEVE Y ORGANIZA

Por favor inserta el código:

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.

Arnette Theiss (viernes, 03 febrero 2017 22:29)

Peculiar article, just what I was looking for.

Brianna Gibby (sábado, 04 febrero 2017 02:20)

I am curious to find out what blog platform you're utilizing? I'm having some minor security issues with my latest blog and I would like to find something more safeguarded. Do you have any recommendations?

Monte Buhl (sábado, 04 febrero 2017 05:48)

great points altogether, you simply won a new reader. What would you suggest about your publish that you just made some days in the past? Any sure?

Nicki Rondeau (lunes, 06 febrero 2017 02:41)

I'm not sure where you're getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission.

Micha Leisinger (lunes, 06 febrero 2017 13:02)

Fabulous, what a blog it is! This web site presents helpful data to us, keep it up.

Bethany Coombs (martes, 07 febrero 2017 04:10)

Hi, this weekend is good designed for me, since this time i am reading this great informative piece of writing here at my residence.

Monte Buhl (martes, 07 febrero 2017 08:26)

This site certainly has all the information I needed concerning this subject and didn't know who to ask.

Dacia Renninger (miércoles, 08 febrero 2017 15:18)

Pretty component to content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to claim that I acquire actually enjoyed account your blog posts. Any way I'll be subscribing for your augment and even I fulfillment you access constantly rapidly.

Belle Wertz (miércoles, 08 febrero 2017 21:32)

I really like it whenever people get together and share thoughts. Great site, stick with it!

Alisia Priolo (jueves, 09 febrero 2017 22:23)

I have to thank you for the efforts you have put in penning this blog. I am hoping to view the same high-grade content from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own site now ;)

Dia Claro (jueves, 09 febrero 2017 23:08)

Thank you, I have recently been looking for information about this subject for a long time and yours is the best I've came upon till now. But, what in regards to the bottom line? Are you certain about the supply?